10/10 。替代方案

想起意外離開CRAWL的時候
我不知所措
忍不住找你訴苦
你問了我一句:「有替代方案嗎?」
我回答:「還沒有,之前沒有預料到會這樣。現在才在找。」
Now I suddenly realize
It's the same situation dealing with CRAWL...
於是,
我瞬間明白替代方案的重要性。
或許我也該學習找一個愛我的備胎
But I'll never hurt people who love me.
我有我的格調。

--------------------------------------------------
回想起CRAWL帶給我的教訓:
事前評估要做好、
認清該組織的運作方式、
明白權利義務關係…

It's the same lesson.
But at last I got a better solution with the Australian NGO.
So this time I'll also survive, I'll get a better man, and
I'll be fine, right?

It's not giving up. It's growing up.

沒有留言: